maanantai 7. helmikuuta 2011

Ilmo-Ilmiö

 

Löysin vanhoja kuvia sähköpostista, Ilmiöstä. Voin kertoa, että tämä on ensimmäinen kerta Ilmiön kuoleman jälkeen kun kirjoitan hevosesta, vaikka kuolemasta on kohta kulunut viisi vuotta.. Se oli todella kova paikka mulle, yli vuoteen en voinut edes puhua asiasta ilma, että aloin itkeä. Edelleen nousee kyyneleet silmiin kun ajattelen Ilmiötä ja kaikkea sitä mitä kerettiin yhdessä tehdä.

 Ilmiö oli kiltti ja rehellinen, jolla oli suuri sydän! Oon sanonutki Ilmiöstä ja hyppäämisestä, että tekniikka ei ollut maailman paras, mutta Ilmiö hyppäs sydämmellä :) Ilmiön kanssa kilpailimme aluetasolla koulua, esteitä sekä kenttää, myös yhdet kansalliset koulukilpailut kävimme. Lisäksi Ilmiö oli näyttelyissä, jossa serkkuni Chris hänet esitti. Nykaapin vuoden 2005 lucian rekeä veti , kukas muu kuin Ilmiö :)

 "Paras tapa osoittaa kuinka paljon välittää eläimestä, on osata myös luopua siitä", jotenkin näin äiti sanoi mulle kun jouduin päätöksen Ilmiöstä tekemään. Ilmiö oli ollut sairas ja vaikka olikin hetken aikaa parempi lääkekuurin jälkeen, niin oireet palasivat :( 25.4.2006 Ilmiöstä tuli enkelihevonen.



Ylläolevissa kuvissa olemme Ilmiön kanssa ensimmäistä kertaa maastoesteillä.

2 kommenttia:

  1. Jaa duu, Riikka..Hästarna kommer och går. Men vissa hästar har bara en speciell plats i ens hjärta. Lika som du har Ilmiö, har Nasse en speciell plats hos mig! *kram*

    VastaaPoista
  2. Voi että ku on Ilmiötä ikävä! Mä muistan että olin toooosi ilonen siitä et mä sain näytellä Ilmiön kanssa ja vielä iloisempi ku me sen luokan voitettiin!
    Ilmiö oli aivan mahtava hevonen! :)
    / Chris

    VastaaPoista